Hotel La Margherita - Hotel *** en Alghero, Itàlia
Hotel La Margherita
Categoria: Hotel ***
Adreça: Via Sassari 70 - Alghero, Itàlia
Habitació privada de 55.00 EUR (per habitació)
Descripció
Constuit i gestionat per la família Masia al 1951, reestructurat al 2003, l'hotel està ubicat al centre de la ciutat, a 100 metres de Dante (escullera balenabili), a 150 metres de la parada de l'autobús per anar a l'aeroport i a 300 metres de la catedral i del port turístic. Disposa de 54 habitacions climatitzades amb bany complet, TV satélit, teléfon directe, minifrigo i caixa forta. L'hotel disposa d'una terrassa panoràmica amb sala d'esmorçar (a l'estiu), sala fitness, solarium i garatge propi.
Convencionat amb una platja privada a 2 km. de l'hotel (entrada i ús de dutxes gratis per els nostres hostes), restaurant a 60 metres amb preus especials per els nostres hostes.
Des del port esportiu es pot arribar en vaixell a les grutes de Neptú, coves naturals amb l'entrada a nivell del mar, al Capo Caccia (també es pot arribar amb cotxe: per baixar a les coves 's és una escala de 650 passos).
Pé Frabé i Marz ubrim lu nou CENTRA BENESSERE (massajas, sauna, banj turc, piscina amb idromassaja) .
El nostre personal parla: anglès, francès, rus, alemany i espanyol.
reserves de grup
Viatges en grup? Si cerques un allotjament per a molta gent i no en trobes cap de disponible, clica aquí per enviar la teva petició.







